niedziela, 7 listopada 2010

Na początku było... Alverde

Pierwszy kosmetyk Alverde odkryłam tuż koło bio-specyfików dla malutkich dzieci... Zainteresowała mnie nazwa "kosmetyk naturalny" i - spojrzawszy na cenę - postanowiłam krem "do cery dojrzalej" od razu wypróbować... Zachęciła mnie zwłaszcza ocena bardzo dobra w niemieckich testach konsumenckich. Stwierdziłam wprawdzie, że cerę mam bardziej "30+", niż dojrzałą, ale fioletowa męczennica na pudelku przekonała mnie, żeby jednak tego kremu spróbować...
... i tak się zaczęła moja przygoda z kosmetykami naturalnymi Alverde. Wpadłam jak śliwka w kompot i wcale tego nie żałuję!

Alverde jest to niemiecka marka kosmetyków, produkowana do sieci sklepów DM, niestety w Polsce trudna do dostania. Ceny kształtują się na naprawdę przyzwoitym poziomie, a nazwy i zapachy kosmetyków wołają z półek "kup mnie!", "spróbuj mnie!"... "zjedz mnie!". Dostępne są kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, odrębne linie dla dzieci i mężczyzn, kosmetyki na lato oraz całkiem spory wybór kosmetyków "kolorowych". Oprócz kosmetyków do makijażu, przez ostatnie parę lat, wypróbowałam najróżniejsze rzeczy z oferty Alverde, na pewno nie raz pojawia się tutaj posty o tej marce.



Oto co o kosmetykach naturalnych Alverde można znaleźć na ich oficjalnych stronach internetowych. W kosmetykach ALVERDE:
  • Minimum 95% składników jest pochodzenia naturalnego
  • Minimum 50% surowców roślinnych pochodzi z kontrolowanych upraw ekologicznych 
  • Nie ma syntetycznych konserwantów, barwników i wypełniaczy
  • Nie ma substancji na bazie olejów mineralnych 
  • Substancje zapachowe pochodzą wyłącznie z naturalnych olejków eterycznych 
Dodatkowo:
  • Większość kosmetyków jest wegańskich
  • Nie są testowane na zwierzętach, również żadne testy na zwierzętach nie były przez firmę zlecane. Testowane wyłącznie przez ochotników
  • W większości atestowane przez BDIH Kontrollierte Naturkosmetik lub www.natrue.org
  • Sporo produktów Alverde otrzymało w niemieckich testach konsumenckich ocenę bardzo dobrą

Brzmi zachęcająco, prawda? :) i Zapewniam Was, ze przy bliższym poznaniu kosmetyki te tylko zyskują! Jeszcze nie raz znajdziecie opisy tych kosmetyków na tym blogu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz